dijous, 28 de juny del 2018

Menú setmanal: del 2 al 8 de juliol de 2018

No sé vosaltres, però jo només puc pensar en les vacances... No me les trec del cap ni quan sóc a la cuina!

Not 2 late to craft: Menú setmanal: del 2 al 8 de juliol de 2018 - Pollastre amb llimona i olives / Pollo con limón i aceitunas / Chicken with lemon and olives

Per això al menú d'aquesta setmana aprofito per recuperar una de les receptes que més me les recorden: el pollastre amb llimona i olives que vaig tastar per primer cop a Marràqueix.

És veritat que he catalanitzat una mica la recepta, però, que coi, em continua recordant aquell viatge. I em fa pensar en el que ja tenim a tocar!

No m'entretinc més, aquí teniu el menú que hem planificat per la setmana vinent:

Menú setmanal: del 2 al 8 de juliol de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida
---

Salmó a la planxa amb quinoa

Amanida verda
---
Llenties estofades
Mongeta verda saltada amb tomàquet
---

Costelles i mitjanes de xai

Amanida de tomàquet
---
Mongetes seques amb xampinyons, gambetes i ou dur
Endívies a la planxa
---

Supremes de lluç a la papillota (al microones!)

Amanida russa

---

Pollastre amb llimona i olives

Pica-pica
---
Canalons
Bledes i patata
---

Truita de tonyina

Minestra
---
Pop a la planxa
Vichyssoise
---

Seitó

Gaspatxo de síndria
---

Sèpia a la planxa amb escalivada i braves!

Pizza casolana

Sopa
----
Truita de carabassó


---

 

Moltes gràcies per la visita!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada