dissabte, 2 de juny del 2018

Porta-agulles de ganxet / Crochet hooks case

Va ser veure els estoigs que fa @sarasak_bosses per portar les agulles de ganxet i enamorar-me'n...

Not 2 late to craft: Porta-agulles de ganxet / Crochet hooks case

I com estic amb les pràctiques per treure'm el carnet de la màquina de cosir, em vaig tirar de cap a plagiar-li el model per fer-me'n un.

M'ha costat una mica, ho he de reconèixer, però en acabar-lo gairebé exploto de l'orgull i la satisfacció, com diria aquell... Vaja, que m'he auto-concedit el carnet i tot!!!! jajaja!

En resum, que no he parat de fer-la servir des que la vaig acabar. M'hi caben tots els ganxets ergonòmics i la butxaca va genial per les tisores, els marcadors, la cinta mètrica... La pera, vaja!

Not 2 late to craft: Porta-agulles de ganxet / Crochet hooks case

Bé, no deixeu de passar pel perfil d'Instagram de @sarasak_bosses, perquè fa coses precioses i, a més, les personalitza per encàrrec.

Moltes gràcies per la visita!

Not 2 late to craft: Porta-agulles de ganxet / Crochet hooks case

-----

As soon as I saw @sarasak_bosses 's IG, I fell in love with her crochet hooks cases...

And, as I was working hard to get my 'sewing-machine-driving-license', I thought I could try to make one myself.

Not 2 late to craft: Porta-agulles de ganxet / Crochet hooks case

It was not an easy road, I must admit. But when I finished it I was so satisfied I almost exploded... To the point that, well, I've given myself the license!!! LOL

And now I take it with me everywhere. It fit all my ergonomic hooks. And the pouch is great to carry scissors, markers or whatsoever...

Not 2 late to craft: Porta-agulles de ganxet / Crochet hooks case

Well, go and have a look at @sarasak_bosses IG and her beautiful sewing projects, you won't regret it.

Thank you very much for your visit!

 

 

2 comentaris:

  1. Felicitats, Raquel, t'ha quedat genial! No trobo pas que sigui un projecte gaire fàcil, ja en pots estar orgullosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Olga! M'ha fet suar però n'estic súper contenta. =)

      Elimina