divendres, 4 de gener del 2019

Menú setmanal: del 7 al 13 de gener de 2019

Sabeu quan noto que de veritat m'estan fent efecte les vacances?

Quan m'oblido del dia de la setmana en què estem...

Això m'ha passat aquest matí, que m'he adonat que ahir va ser dijous i em vaig oblidar absolutament de penjar el menú per aquesta setmana.

Us deixo, a correcuita, el que us proposo per la setmana vinent, que encara tinc "feina de patges" pendent! =)

Menú setmanal: del 7 al 13 de gener de 2019
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida verda
---
Mongetes seques amb bolets i cansalada
Escalivada amb burrata
---
Pop a la planxa
Endívies a la planxa
---
Verat a la planxa amb arròs blanc
Pèsols i patata
---
Hamburguesa de pollastre
Amanida de tomàquet, alvocat i formatge fresc
---
Llenties estofades
Bledes i patata
---
Xurrasco de vedella
---
Tubercles al forn amb formatge feta
---
Bunyols de bacallà

Hummus de xirivia
---
Truita de patata i ceba
Mongeta verda amb tomàquet i gambes
Sopa de brou amb verdures (minestrone)
---
Truita de tonyina
---
Gall a l'andalusa
Ous ferrats!
Biquinis

 

Gràcies per la visita!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada