dijous, 31 de gener del 2019

Menú setmanal: del 4 al 10 de febrer de 2019

No us passa a vegades que hi ha plats que gaudiu més fent-los que menjant-los?


Not 2 late to craft: Menú setmanal 1a setmana febrer / Menú semanal 1a semana febrero


A nosaltres ens va passar amb els gnocchi de moniato que us enllaço a sota. No és que no fossin bons, a mi em van agradar prou, però és el que el millor va ser veure com el meu fill de 4 anys els preparava. La traça que té fent boletes i marcant-les amb la forquilla! jajaja!

I ara us deixo que vaig corrents (com sempre) a dedicar-me al meu nou hobby... consultoria familiar en reformes i decoració. I és que m'encanten les reformes i, si són a casa d'algú altre, encara més!!

Aquesta és la proposta per la setmana vinent:


Menú setmanal: del 4 al 10 de febrer de 2019
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
Tomàquet amanit amb tonyina
---
Llenties estofades amb verdures i arròs

Escalivada amb formatge fresc i olivada
---

Sèpia a la planxa amb quinoa

Amanida verda
---
Cigrons amb botifarra negra
Amanida caprese
---

Peus de porc en salsa
Bledes i patata
---
Llobarro al forn

Pèsols saltats amb pernil i tomàquet
---

Cabrit arrebossat

Pica-pica
---
Espagueti a la marinera
Sopa de brou
---


Estofat de verdures d'arrel
---

Truita de carxofa

Verdures a la planxa amb romesco
---
---
Musclos al vapor
Guacamole amb crudités
---
Pizza casolana
---
Crema d'espàrrecs verds
---
Ous farcits xampinyons i bacó

Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada