dijous, 1 de novembre del 2018

Menú setmanal: del 5 a l'11 de novembre

Són les 10:00h del matí d'un dia festiu i jo ja he posat la rentadora, l'assecadora, he planxat, he cuit cigrons i he fet el dinar.

Not 2 late to craft: Menú setmanal: del 5 a l'11 de novembre / Menú semanal: 1a semana de noviembre

 

Tot això gràcies al meu fill, que és un dormilega (com ha canviat la cosa!!), i a Som Energia i el contracte de llum amb discriminació horària que vam fer a principis d'any.

I és que jo era de les d'anar a dormir tard les vespres de festiu, principalment enganxada a la tele, i aixecar-me l'endemà sense pressa...

Però ara me'n vaig a dormir amb el meu fill, em llevo a quarts de vuit per molta festa que sigui (avui eren les 7!!), i aprofito que l'electricitat és molt més econòmica per engegar tots els electrodomèstics possibles i avançar feina mentre el meu fill encara dorm.

I, què voleu que us digui, matinar no és "lo meu", no us enganyaré. Però després, durant la setmana, em felicito a mi mateixa per haver avançat un parell de sopars i/o dinars, i per trobar calces netes (i plegades!!) al calaix de l'armari (bé, per fer honor a la veritat, el mèrit de trobar la roba neta i plegada gairebé sempre és del meu home, però ja m'enteneu, oi?).

Apa, aquesta és la meva proposta de menú per aquesta setmana!

Menú setmanal: del 5 a l'11 de novembre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida verda
---
Mongetes seques amb botifarra i bolets
Bledes i patata
---
Secret ibèric
Endívies a la planxa
---
Tonyina a la planxa amb arròs blanc
Amanida
---
Cigrons amb verdures
Bròquil i patata
---
Txurrasco de vedella
Minestra
---
Verat a la planxa
Pica-pica
---
Mongeta verda amb tomàquet
---
Cuscús de verdures i gambes
Sopa de brou
---
Truita de carabassó i ceba
Escalivada amb mozzarella
---
Calamars a la planxa

---

Sopa de verdures
---
Ous remenats


Gràcies per la visita!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada