dijous, 8 de novembre del 2018

Menú setmanal: del 12 al 18 de novembre

L'hivern passat "els Reis" em van portar el llibre de receptes de la Sílvia Abril: Com a mi m'agrada.

Feia poc que havia començat la dieta sense gluten i anava una mica curta d'idees.

Not 2 late to craft: Menú stmanal: del 12 al 18 de novembre / Menú semanal: 2a semana noviembre

Hem anat provant algunes de les receptes, sobretot les de llegums, amb resultats diversos. Per exemple, diguem que les azukis amb carabassa no passaran a la història del nostre receptari...

Però, ai, les patates estofades... Les patates amb rovellons del menú d'aquesta setmana van volar en un moment! He de confessar que vaig fer una mica de trampa i hi vaig afegir un trosset de botifarra, per convertir-les en plat únic (m'encanten les receptes que són plat únic!!).

Així que són, de moment, la recepta que més ens ha agradat. Bé, amb permís de les pomes amb xocolata!

La recepta de carabassa al forn que també us afegeixo és una altra de les que repetim sovint durant la tardor hivern: l'única feina és pelar i tallar les verdures, de la resta se n'encarrega el forn, i queden molt gustoses com a primer o com a acompanyament. A més, hi podeu afegir moniato o patata, hi queden boníssims!

Bé, us deixo la meva proposta de menú per aquesta setmana, i jo me'n vaig a acabar de fer la llista de la compra per la fira Creativa Barcelona!!

Menú setmanal: del 12 al 18 de novembre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Espàrrecs verds amb romesco
---
Salmó amb quinoa
Amanida caprese
---
Llenties estofades
Mongeta verda i patata
---
Botifarra
Amanida
---
Mongetes seques amb verdures
Amanida verda
---
Pollastre i carabassó a la planxa
Patates estofades amb rovellons
Pica-pica
---
Paella
Brou amb tapioca
---
Truita de samfaina
Crema de remolatxa
---
Pop a la gallega
---
Seitó a l'andalusa
Bròquil gratinat
---
Lluç arrebossat

---

Crema de verdures
---
Ous remenats amb allets i gambes

Pizza casolana

 

Gràcies per la visita!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada