dijous, 2 de maig del 2019

Menú setmanal: del 6 al 12 de maig de 2019

Hola, què tal? Algú més preparant la llista de la compra pel Handmade Festival BCN???

Not 2 late to craft: menú setmanal 2a setmana maig

Jo ja tinc la meva entrada per demà, però aquest any he fet una llista mooolt curteta.  I és que aquesta setmana he estat posant ordre al racó dels materials i m'han aparegut coses que ni recordava que tenia... Així que m'he promès que faré bondat. Ja us explicaré si me'n surto o no!

Mentrestant, aquí us deixo una nova proposta de menú per la setmana vinent:

Menú setmanal: del 6 al 12 de maig de 2019
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
Sopa de peix
---
Lluç al forn
Amanida verda
---
Macarrons gratinats
Amanida d'alvocat i formatge fresc
---
Endívia a la planxa amb encenalls de formatge
---
Cigrons amb verdures i bolets
Bledes i patata
---
Salmó a la planxa
Pica-pica
---
Txurrasco al forn amb patates
---
Crema de verdures
---
Truita de samfaina
Hummus
---
Sèpia a la planxa amb escalivada
Pèsols saltats amb tomàquet i ceba
---
Truita de pernil dolç
Sopa de brou
---
Croquetes casolanes (de la carn del brou)
Gambes amb verdures al forn i parmentier de patata
Amanida de tomàquet i mozzarella
---
Ous remenats amb alls tendres
Pa amb tomàquet i formatge

Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada