divendres, 10 de maig del 2019

Menú setmanal: del 13 al 19 de maig de 2019

Vull que sabeu que encara em dura la satisfacció de la visita al Handmade Festival BCN la setmana passada!

Not 2 late to craft: Menú 3a setmana de maig

I és que no només em vaig mantenir fidel a la llista de la compra que portava (bé, he de confessar que els "alfajores" i el dolç de llet no estaven a la llista, però si els haguéssiu tastat em perdonarieu, us ho prometo!).

A més, tinc en ús part del material que vaig comprar a The Sewing Cat!

Us deixo el menú per aquesta setmana i me'n vaig corrents a rematar el que estic cosint, a veure si us ho puc ensenyar ni que sigui a Instagram!

Menú setmanal: del 13 al 19 de maig  2019
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
Ensaladilla
---
Llom a la planxa

Bledes i patata
---
Pit de pollastre a la planxa amb escalivada
Bròquil gratinat
---
Salmó a la planxa
Amanida verda
---
Cigrons estofats
Amanida d'alvocat, tomàquet i formatge fresc
---
Llenties amb verdures
Sopa de peix
---
Turbot al forn amb patates
---
Hummus
---
---
Orada al forn
Sopa de brou
---
Ous remenats amb xampinyons
Crema de carabassó
---
Seitó a l'andalusa
---
Tonkatsu de lluç
Amanida de tomàquet, blat de moro i mozzarella
---
Pizza casolana
Crema de verdures
---
Ous a la planxa

Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada