dijous, 6 de desembre del 2018

Menú setmanal: del 10 al 16 de desembre

La setmana passada us vaig fer el salt, principalment perquè, per variar, vaig deixar per darrera hora la preparació del calendari d'advent, que espero poder-vos ensenyar abans que arribi Nadal...

I aquesta setmana publico pels pèls, abans d'anar corrents a buscar el Tió!! =)

Not 2 late to craft: Menú setmanal 2a setmana de desembre / Menú semanal - 2a semana de diciembre


D'aquesta setmana, el plat que s'ha endut tots els elogis ha estat el dels cigrons amb verdures i ou poché.

I això que els vaig fer improvisant amb les verdures que m'havien sobrat d'altres plats de la setmana: una ceba, una pastanaga, mig carabassó i algun espàrrec, tot saltat a la paella; això si, amb un trosset de cansalada!

La bruixa amb gambes i salsa verda la vaig fer a l'engròs i la que va sobrar espera el seu moment al congelador.

Aquí teniu el menú:
Menú setmanal: del 10 al 16 de desembre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida verda
---
Llenties
Bledes i patata
---
Mandonguilles amb pèsols i tomàquet
Espàrrecs amb romesco
---
Tonyina a la planxa i patata al caliu

Cigrons amb verdures i ou escumat (poché)
Amanida caprese
---
Bruixa i gambes amb salsa verda
Escalivada i patata al caliu
---
Txurrasco a la brasa
Pica-pica
---
Arròs al forn
Minestra
---
Calamarsons a la planxa
Sopa de brou
---
Truita de pernil dolç
Hummus
---
Ous remenats amb bolets i gambes
Mongeta verda amb ceba i tomàquet
---
Croquetes casolanes
Pizza
casolana
Pésols i patata
---
Seitó en tempura
---

Gràcies per la visita!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada