dilluns, 17 de desembre del 2018

Menú setmanal: del 17 al 23 de desembre

A aquestes alçades potser ja no us farà gaire servei, però aquesta setmana havia de penjar el menú si o si.

Em vaig passar mig matí de dimarts passat preparant-lo i deixant-lo programat perquè es publiqués automàticament dijous. I, després, em vaig oblidar del tema. I dissabte a les tantes de la nit, quan em va donar per mirar-me el blog, vaig veure que no només no s'havia publicat, sinó que havia desaparegut fins i tot de les entrades en esborrany.

Total, que m'ho he pres com una cosa personal i aquí us el torno a posar, a veure si ara no se l'endú cap poltergeist.

No em veig capaç de reproduir tot el que havia preparat, així que només aviso que el sopar de dimarts només té de sofisticat el nom. Per si no ho sabíeu, això que els japonesos anomenen tonkatsu només és un arrebossat amb farina, ou i panko (que no és res més que una mena de pa ratllat, però que fa que el resultat sigui molt cruixent i lleuger -a casa ja no fem servir res més!-).

Ah! I l'hummus de xirivia de dissabte és el llibre de receptes de la Sílvia Abril, però us he de dir que ens agrada més el tradicional de cigrons.

Aquí teniu el menú:

Menú setmanal: del 17 al 23 de desembre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida verda
---
Mongeta verda saltada amb ceba i tomàquets cirerols
---
Verat a la planxa
Trinxat de la Cerdanya
---
Bistec de vedella
Amanida de tomàquet
---
Arròs de bolets i verdures
Endívies a la planxa
---
Salmó a la planxa amb quinoa
Hummus de xirivia
---
Pastís de truites
Pica-pica
---
Botifarra a la brasa amb escalivada
Crema de carabassa
---
Gambes al forn amb verdures
Minestra
---
Tonkatsu de lluç
Sopa de brou
---
Truita de samfaina
Vichyssoise
---
Pop i carabassó a la planxa

Guacamole amb crudités

Fajitas de pollastre

---
Truita de tonyina i pa amb tomàquet

 

Gràcies per la visita!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada