divendres, 19 d’octubre del 2018

Menú setmanal: del 22 al 28 d'octubre

Aquesta setmana no vaig tard... vaig tardíssssim.

Not 2 late to craft: Menú setmanal 4a setmana d'octubre / Menú semanal 4a semana octubre

Res, que aquest octubre se m'ha acudit fer simultàniament un curs presencial de mindfullness, un de l'adult preparat segons la metodologia Montessori i seguir un esdeveniment on-line sobre criança respectuosa (Be the best parent you can be)...

Total, que potser se me n'ha anat una miqueta de les mans el tema de la tornada a l'escola, ja em perdonareu.

Així que aquí us deixo el menú i me'n vaig a fer els deures!

Menú setmanal: del 22 al 28 d'octubre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida d'alvocat, blat de moro i formatge fresc
---
Amanida verda
---
Llenties estofades
Amanida
---
Arròs negre

Amanida caprese
---
Cigrons amb verdures
Albergínia a la planxa
---
Salmó a la planxa amb quinoa
Espagueti de carabassó amb pesto
---
Orada al forn
Pica-pica
---
Txurrasco de vedella a la brasa
Minestra
---
Truita amb pernil dolç
Escalivada
---
Sèpia a la planxa i xampinyons
Crema de carabassó
---
Seitó a l'andalusa
Meló amb pernil
---
Truita de patata
Pizza casolana
---


Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada