divendres, 15 de març del 2019

Menú setmanal: del 18 al 24 de març

Diumenge passat aquest blog ha fet el seu sisè aniversari...

Not 2 late to craft: Menú setmanal 3a setmana març / Menú semanal 3a semana marzo

Toca fer el típic comentari, una mica de iaia, que el temps passa volant i tal...


I és que aquesta sensació m'acompanya constantment, sobretot des que va néixer el nostre fill, fa 5 anys.
I la sensació que em programo projectes "per sobre de les meves possibilitats".

Però el que trobo que té de bo el pas del temps, és que vaig aprenent a acceptar que jo sóc així i que el dia que deixi de tenir ganes d'aprendre coses noves serà molt mal senyal!!

I ara sí, el nostre menú per aquesta setmana:

Menú setmanal: del 18 al 24 de març de 2019
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida de tomàquet
---
Llenties estofades
Endívies planxa amb encenalls de parmesà
---
Daus de tonyina amb tomàquet
Amanida verda
---
Mongetes seques a la marinera
Escalivada
---
Pop a la planxa amb quinoa
Estofat de patates amb verdures, bolets i botifarra
Amanida d'alvocat
---
Canalons
Pica-pica
---
Paella
Sopa de peix
---
Orada al forn amb pèsols
Mongeta verda estofada amb ous durs
Bledes i patata
---
Seitó a l'andalusa
Crema de carabassa
---
Truita de tonyina
Amanida
Caprese
---
Salsitxes de porc amb samfaina
Sopa de verdures
---
Croquetes casolanes
---

Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada