dissabte, 23 de març del 2019

Jersey multi de Luymou / Luymou's "multi" sweater

Tot i que darrerament no trobo el moment per fer i publicar fotos dels meus projectes, no he deixat de banda els fils i les agulles.

Not 2 late to craft: Jersey multi de Luymou / Luymou's "multi" sweater

Aquest any, de fet, m'he proposat millorar amb les dues agulles i, per aconseguir-ho, em vaig apuntar al taller "Tejer un jersey sin miedo" de Luymou.

El taller ha estat tot un repte de paciència i perseverança (sobretot per les dues vegades que he hagut de desfer mitja feina feta!) però n'estic molt contenta, més tenint en compte que és el primer jersei que em faig.

L'única cosa que em sap greu, és que l'he acabat just coincidint amb l'arribada de la calor, o sigui que, de moment, l'hauré de guardar a l'armari. Però ja estic pensant en el següent!!

Not 2 late to craft: Jersey multi de Luymou / Luymou's "multi" sweater

Gràcies per la visita!

-----

It seems I'm not able to find the time to take pictures and post about my yarn projects. But that doesn't mean I've left my hooks and needles apart.

Actually, this year I would like to improve my knitting skills, so I've enrolled Luymou's on-line knitting workshop.

Not 2 late to craft: Jersey multi de Luymou / Luymou's "multi" sweater

It has been a challenge (I had to frog almost the entire work twice!), but I've enjoyed it so much. So much, I'm already thinking about knitting another sweater immediatly!

Thanks for your visit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada