divendres, 5 d’octubre del 2018

Menú setmanal: del 8 al 14 d'octubre

Dues receptes que no us podeu perdre del menú d'aquesta setmana: el meló amb pernil i burrata de Half baked harvest i els sandvitxos de xampinyons i formatge de She wears many hats.

Not 2 late to craft: Menú setmanal del 8 al 14 d'octubre / Menú semanal 2a semana de octubre




La burrata combina de meravella amb el meló i el pernil i els sandvitxos ens han agradat a tots.

Ara, el que no va tenir tant èxit van ser les hamburgueses de cigrons i bròquil. Em va semblar que podia ser una bona opció per afegir varietat en la manera com mengem llegums a casa, però em van quedar un pèl eixutes. La meva parella i jo ens les vam acabar, però el meu fill no en va voler saber res...
Així que si teniu alguna recepta d'hamburguesa o mandonguilles de llegums que sigui l'enveja de les vostres veïnes, si us plau, compartiu-la!!!

I us deixo amb el menú, que aquesta setmana vaig tard!

Menú setmanal: del 8 al 14 d'octubre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Amanida verda
---

Bistec de vedella amb escalivada
Bledes i patata
---

Lluç al forn
Amanida de tomàquet
---

Salsitxes d'au amb verdures
Amanida de patata
---
Salmó a la planxa
Amanida verda
---
Macarrons amb verdures
Pica-pica
---

Arròs mar i muntanya
Sopa de brou
---
Truita d'albergínia
---

Pèsols saltats amb pernil
---
Croquetes casolanes de pollastre
Amanida de mongeta verda i formatges
---
Seitó en tempura


---

Carpaccio de pop i carabassó a la planxa

Per cert, aquesta setmana, totes les fotos de la capçalera són dels autors originals de les receptes.

Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada