dijous, 27 de setembre del 2018

Menú setmanal: de l'1 al 7 d'octubre

Si no us sap greu, passaré de puntetes i no us preguntaré ni com heu portat l'adaptació a l'escola (si us toca el tema), ni pels malabarismes amb les extraescolars (ídem), ni si us molesta tant com a mi no saber si podré desar les sandàlies i passar a la sabata tancada abans de Tots Sants o no...

Tampoc us pregunto si heu trobat a faltar que tornés a penjar els menús a principis de setembre, tal com em vaig comprometre amb mi mateixa, no...

Not 2 late to craft: Menú setmanal - 1a setmana octubre / Menú semanal - 1a semana octubre

I no ho faré perquè m'acabo de trobar una hora lliure i, com diria el meu profe de Mindfulness, només existeix l'ara i cal aprofitar-lo! (si, com tenia poca feina, m'he apuntat a un curs de Mindfulness, que només he fet la primera classe, però ja em veig amb cor de fer-me una mica l'espavilada...).

Total, que he aprofitat l'hora aquesta per pujar el menú per la setmana vinent.
Espero que us sigui útil, però, per si de cas faig tard i heu passat d'esperar els meus menús (normal després d'un mes de retard), doncs us el canvio pel vídeo d'aquí sota, que m'ha fet riure que no vegis (i riure, de moment, em treu l'estrès abans que la meditació que ens proposa el profe de Mindfulness!!).
Ah, i el vídeo no parla de mi, ehhh, noooo...



Per cert, la foto és de la coca de figues que us proposo per diumenge... jo no sé si em podré esperar tant!


Menú setmanal: de l'1 al 7 d'octubre de 2018
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Diumenge
Gaspatxo

---

Empedrat de mongeta i ou dur
Mongeta tendra i patata

---

Lluç arrebossat
Amanida verda

---

Cigrons amb samfaina
Amanida caprese
---
Fideus a la cassola
Amanida verda
---
Salmó a la planxa amb quinoa
Amanida amb mango i formatge fresc
---
Paella
Pica-pica

---

Bacallà amb samfaina
Minestra
---
Salsitxes de porc
Sopa de brou

---

Truita de carabassó
Albergínia en tempura
---
Seitó a l'andalusa
Crema de pastanaga i ceba
---
Ous a la planxa
---

Verdures a la planxa amb romesco
---
Hamburguesa de vedella amb formatge

Gràcies per la visita!

2 comentaris:

  1. Jajajaja... Però com pots pensar que parla de tu? No sé on hi veus les semblances...
    Per cert, jo crec que t'espien... 🤭

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cuidao, no em diguis aquestes coses, que em surt la vena paranoica! jajajaja!

      Elimina