diumenge, 1 de setembre del 2019

Menú setmanal: del 2 al 8 de setembre

Portava des d'abans d'estiu donant-li voltes a si continuar publicant els menús setmanals o no...

Not 2 late to craft: Menú 1a setmana setembre 2019 / Menú semanal / Weekly meal plan

Finalment, vaig resumir tots els que he publicat fins ara en una mateixa pàgina i, com encara em falten alguns forats per arribar al meu propòsit “d’un any de menús setmanals”, he pensat tornar-hi, de moment.
Perquè els tingueu més a mà, els he enllaçat al menú del blog, però m'agradaria saber si us fan servei. Ja em direu!!


Com sempre, hi continuareu trobant més peix que carn (intentem limitar-la a dos cops per setmana i sempre al més local possible), poc gluten, dos o tres cops de llegums per setmana i, sobretot, verdura. Molta verdura!

El que sí que estic mirant és d'afegir receptes noves. Aquesta setmana en trobareu dues del web de La Sirena que crec que no havia enllaçat mai: la coca d'escalivada i sardines; i l'amanida de mongeta verda. Però també una amanida de cogombre boníssima de by Laura Garcia (no us perdeu el seu Instagram) i una versió fàcil, fàcil de les llenties de tota la vida, de la Mireia Carbó.

Aquí teniu el que he preparat per encarar la tornada a la rutina amb més ànims.

Menú setmanal: del 2 al 8 de setembre de 2019

Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
Amanida caprese
Saltat de verdures amb arròs integral i quinoa
Amanida verda
Amanida d’arròs
Pica-pica
Salmó a la planxa
Pasta amb gambots i pesto
Presa ibèrica a la planxa
Tonkatsu de lluç
Xurrasco a la brasa
Bròquil amb llavors cruixents
Crema de xampinyons
Bledes i patata
Pèsols amb tomàquet i gambes
Crema de carabassó
Truita de patata i ceba
Llobarro a la papillota
Sèpia a la planxa
Ous a la planxa
Musclos al vapor i escamarlans a la planxa
Truita de formatge
Gràcies per la visita!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada