diumenge, 15 d’abril del 2018

Bossa de xarxa en ganxet / Crochet net bag

No us passa a vegades que el projecte més improvisat es converteix en el més agraït? A mi m'ha passat amb aquesta bossa de xarxa.

Not 2 late to craft: Bossa de xarxa en ganxet patró gratuït / Crochet net bag free pattern / Bolsa de red en ganchillo patrón gratis

Perquè el que jo tenia planificat no era ben bé això, no... El que jo volia era fer aquesta armilla que DMC va publicar gratuïtament l'estiu passat. I, en comptes de comprar el fil que el patró recomana, doncs em vaig dedicar a fer experiments.

El primer va ser intentar-la amb l'Alhambra New d'Hilaturas LM. El patró és tan senzill que em va semblar que els lluentons d'aquest fil (mescla de cotó i polièster) li donarien el puntet. Però de seguida vaig veure que no quedaria com m'havia imaginat. És més gruixut que el fil recomanat en el patró i li dóna una caiguda totalment diferent.

Però em va encantar treballar amb l'Alhambra, així que el vaig convertir en la meva pròpia versió d'un dels projectes estrella de l'estiu passat, una bossa de xarxa!!!

Not 2 late to craft: Bossa de xarxa en ganxet patró gratuït / Crochet net bag free pattern / Bolsa de red en ganchillo patrón gratis

Si feu una cerca ràpida trobareu dotzenes de patrons per aquest tipus de bossa. Jo em vaig basar en aquest de Knitting is cool, però amb les següents variacions:

  • Una volta més de punts alts en la base
  • 6 voltes més de punt de xarxa
  • 1 volta menys en la vora de la bossa (3 en comptes de 4)

Necessitareu dos cabdells d'Alhambra i les mides finals són d'aproximadament 26 cm d'ample per 31 cm d'alt (sense la nansa).

Ja em direu què us sembla!

Not 2 late to craft: Bossa de xarxa en ganxet patró gratuït / Crochet net bag free pattern / Bolsa de red en ganchillo patrón gratis

Ah, per si teniu curiositat, l'armilla que era la meva intenció original està per acabar... Ehem...

Gràcies per la visita!!!

-----

Does it happen to you sometimes, that the most unplanned crochet projects become the most satisfying ones? That was what happened to me with this net bag.

Not 2 late to craft: Bossa de xarxa en ganxet patró gratuït / Crochet net bag free pattern / Bolsa de red en ganchillo patrón gratis

Because that was not what I had planned, by no means... I was willing to crochet this vest published by DMC last summer. But far from buying the yarn expected in the pattern, I did some experimenting instead.

My first trial was with Alhambra New by Hilaturas LM. The sequins in the yarn made me think it was going to be a winner kick. But sooner than later I realized it wasn't going to end up as I imagined.

No worries, I loved this yarn and was going to use it somehow. And I crocheted my own net bag (it seemed like every crocheter in the world made one last summer, LOL).

You'll find a zillion patterns for bags like this one. I based mine upon a Knitting is cool pattern, but with some changes. Here you have my version:

Not 2 late to craft: Bossa de xarxa en ganxet patró gratuït / Crochet net bag free pattern / Bolsa de red en ganchillo patrón gratis

Do you like it??

Not 2 late to craft: Bossa de xarxa en ganxet patró gratuït / Crochet net bag free pattern / Bolsa de red en ganchillo patrón gratis

Oh, and just in case you're curious about it, the original vest I had planned... is still in my WIP list...

Thanks for your visit!!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada