dissabte, 18 d’agost del 2018

Banderola cactus de ganxet C2C #2 / C2C crochet cactus banner #2

He complert la meva amenaça...

Not 2 late to craft: Banderola cactus de ganxet #2 / C2C crochet cactus banner #2


He dissenyat dues banderoles més per acompanyar la que us ensenyava aquí!!
Sé que la composició es veu una mica estranya ara, però espero poder-vos penjar la setmana vinent la banderola que falta i que em pugueu dir què us sembla el conjunt.


Tot i que és més petita que l'anterior, m'ha donat més guerra... Una mica pel brodat que hi he afegit, però, sobretot, perquè la peça em va quedar una mica deformada (inclinada) i l'he hagut de bloquejar. I no havia bloquejat una peça de ganxet en ma vida!

Not 2 late to craft: Banderola cactus de ganxet #2 / C2C crochet cactus banner #2


No sé, pensava que era una feinada innecessària... Doncs estava equivocada. Vaig seguir aquest tutorial de The Bluü Room i la peça ha quedat infinitament millor en 10 minuts de feina.

Aquí us deixo el patró de la banderola #2!

També trobareu tooots els meus patrons junts seguint l'enllaç Patrons de la capçalera del blog o al meu perfil a Ravelry.

Gràcies per la visita!

-----

So, yes, there is a second C2C crochet cactus banner... and a 3rd in the way, actually!

Not 2 late to craft: Banderola cactus de ganxet #2 / C2C crochet cactus banner #2


You'll find the pattern for the first here. I know the pictures may look a bit weird with only two of them now. I hope next week I'll be able to show you the complete set.

Although this one is a bit smaller than the previous, it came with some minor trouble... The work leaned to one side, so I had no other option but to block it. And I hadn't blocked a crochet piece in my life!

Not 2 late to craft: Banderola cactus de ganxet #2 / C2C crochet cactus banner #2


The good news is that blocking is faaaar easier than I thought. Only 10 extra minutes work!

You can download the C2C graphic from here.

You'll find all my patterns following the Patterns link on the blog or in my Ravelry account.

Thanks for your visit!

2 comentaris:

  1. Paia t ha quedat molt xulo, i acabo de veure el tutorial del bloqueig i està genial. Per tenir- ho en compte 👌ara faràs una altra banderola, no? 😋😘

    ResponElimina