dijous, 12 de setembre del 2019

Menú setmanal: del 16 al 22 de setembre

Al menú de la setmana vinent hi trobareu unes quantes receptes noves.
I és que s’ha de notar que, finalment, el juny passat vaig caure en la temptació i vaig comprar la Monsieur Cuisine Connect del Lidl.

Not 2 late to craft: menú 3a setmana setembre / Menú semanal / Weekly meal plan

He de dir que les dues primeres receptes que vaig provar van ser una decepció... de fet, vaig estar a punt de tornar-la.

Però provant, provant, ara resulta que la faig servir pràcticament cada dia i n’estic la mar de contenta.

De fet, ja m’he venut l’anterior robot de cuina Kenwood i tinc intenció de fer el mateix amb la panificadora, perquè les ha substituït a totes dues!

Per cert, tot i que no la veureu al menú, no us perdeu la recepta de les magdalenes de carabassó i xocolata de la foto... les hem trobat espectaculars!

Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
Amanida caprese
Amanida verda
Bledes i patata
Crema de bolets
Amanida verda
Escalivada amb burrata i olivada
Pica-pica
Salmó a la planxa amb escalivada i patata al caliu
Llenties estofades
Llobarro a la papillote
 Macarrons gratinats
Corder a la brasa
Paella de carn i verdures
Sopa de brou
Verdures a la planxa amb romesco
Guacamole amb crudités
Minestrone
Truita de carabassó
Seitó a l’andalusa
Sèpia a la planxa
Ous a la planxa
Bunyols de bacallà



Gràcies per la visita! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada