dissabte, 15 de febrer del 2014

El meu primer davantal... / My first apron...

Ja us havia comentat que aquesta tardor vaig fer un curs d'iniciació a la costura a màquina, oi? Bé la veritat és que, entre les visites a la llevadora i alguna indisposició de l'embaràs, amb prou feines vaig poder assistir a la meitat de les classes... una llàstima, perquè el curs em va encantar!

Total, que amb tanta campana em va quedar pendent acabar el segon dels projectes que ens va proposar la "profe" del curs per practicar diferents tècniques de costura: un davantal!

Not 2 late to craft: El meu primer davantal... / My first apron...

Cansada de tenir-lo a mitges i amb ganes de practicar una mica amb la meva joguina nova, l'altre dia vaig fer el cop de cap i em vaig posar a acabar-lo.

La meva tècnica encara necessita millorar (i moooolt!!), però vaig passar una estoneta d'alló més entretinguda i estic més que contenta del resultat.

Me'n vaig de seguida a buscar un altre projecte facilet, facilet per anar millorant! :P

Gràcies per la visita!

Not 2 late to craft: El meu primer davantal... / My first apron...

-----

Some posts ago I told you about a "sewing for beginners" course I took last autumn. Actually, I missed almost half of the classes because of the visits to the doctor due to my pregnancy... which was a pity, because the course was great!

And with all those classes missing, I couldn't finish in time one of the projects our teacher selected for us: an apron!

Not 2 late to craft: El meu primer davantal... / My first apron...

Tired of seeing the half-done apron wandering around and willing to "play" with my new "toy"... the other day I decided to finish my homework.

Although there's a loooooot to learn (LOL), I'm quite proud of the results and I'm eager to find another easy project to improve my skills!

Thanks for your visit!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada